DOS ANYS A LA CATOSFERA

Ara fa dos anys que sòc a la catosfera. Vaig començar amb això dels blocs al desembre de 2005, sense gaire idea de qué volia fer, però amb la il·lusió de tenir un instrument d'expressió lliure i de comunicació universal. Amb el temps, més experiències, i amb una catosfera molt més desenvolupada i en plena expansió, he anat cambiant els caràcters dels diferents blocs que he tingut.
Ara mateix, amb tres blocs, crec que he trobat més o menys un equilibri i una metòdica, que em permet expressar gairebé tot, però de manera ordenada per a mi i pels demés. Poc té a veure aquest Bloc Politikon, dedicat només a política, amb el primigeni Nire Bazter, que ho barrejava tot en un sol espai: política, esports, poesia, música, lleure...Ara, Hemisferio Derecho conté les meves inquietuts culturals, i Blog to be wild la meva afició al món del motor. Si més no, he guanyat en homogeneïtat, cosa que facilita la inserció en xarxes.
Encara queda molt per fer i per dir, i la veritat és que el següent pas crec que hauria de ser internacionalitzar més els diferents blocs, potser fent algunes cosetes en anglès, per exemple.
En tot cas, gràcies a tots i totes les que m'heu llegit durant aquests dos anys. En el món blocaire he trobat gent molt maca, que espero conservar, i conèixer nova gent, d'un espai en ple creixement, com demostra l'organització de les Jornades Catosfera 2008, un fet poc imaginable ara fa dos anys.

2 comentaris:

David Montilla ha dit...

Felicitats per aquests dos anys i endavant!

Jose R. ha dit...

Felicitats i ànim!!!