VISCA LA REPÚBLICA!

Avui és una data especial per a les gents d'esquerres de Catalunya i d'Espanya. Es commemoren 77 anys de la proclamació de la Segona Republica, un periode de canvis profunds en un sentit democràtic, d'avenços socials, i de reconeixement i desplegament dels drets nacionals de Catalunya.
Per atzar, el meu naixement gairebé hi coincideix. Jo vaig nèixer el 12 d'Abril, quan el poble va votar lliurement per les opcions republicanes i de progrès, però no va ser fins a dos dies desprès, el 14, en que es proclamès oficialment la República. Aquest any, n'he fet 30. I per celebrar-ho, m'he autoregalat un viatge a Estambul, que començo demà mateix. A la tornada, espero reprendre l'activitat blocaire de nou, ja que últimament m'havia donat un temps per reflexionar alguns temes, que més endavant aniré publicant. A la tornada de Turquía, més Bloc Politikon. No canviin de canal.