20000 VISITES


20000 visites: això és el que marca el meu comptador des del 12 de juny de 2007, és a dir, fa un any, un mes, i 5 dies. No és un mal registre, crec. En tot cas, l'activitat del bloc ha baixat en els últims mesos, també perque ara estic més actiu en el meu blog cultural: El rincón de Orfeo.

Suposo que també sòc part d'aquesta catosfera política cansada, que diu en Donaire, i que cada vegada em passo més temps a d'altres artilugis, com el Facebook.
Aquest descens d'activitat ha afectat greument a la meva posició al Technorati, que està en hores realment baixes, però tampoc m'importa gaire.

En tot cas, vull agraïr a tothom que passa per aquí la seva atenció, i els seus comentaris, sempre benvinguts encara que no hi coincideixi en absolut. Això sí, de moment, no tinc cap Troll, cosa que també cel·lebro.

3 comentaris:

Jose R. ha dit...

Doncs felicitats i és una pena que no facis servir més el teu blog polític. Ah.. i si necessites trolls et puc donar referència de dos que et fan de troll des dels seus propis blogs.

e-Xaps ha dit...

Felicitats per les 20.000 visites! I pel que fa als trolls, per un mòdic preu (2 birres) jo mateix et puc servir ;)

Una abraçada.

Toni Salado ha dit...

Gràcies Jose i Xavier per les vostres felicitacions i per les vostes savies propostes sobre trolls, però crec que de moment seguiré sense provocar gaire...

Una abraçada...